donderdag 11 oktober 2012

herfsstuk in bak

Herfsstuk in bak


Wat is het toch weer lekker weer buiten, het zonnetje is er en dan krijg ik toch de kriebels. Ben naar de winkel geweest en een paar bloemen meegenomen, een paar uit de tuin, een tak uit het bos en wat kastanjes. Even een beetje freubelen en hup een leuk herfststukje gemaakt voor in de gang. Jammer genoeg waren de lelies te geurrijk en heb ik ze snel moeten verwijderen. De rest staat er nog goed bij. De materialen wat ik gebruikt heb zijn:
  • een bak
  • groene oase
  • tak
  • kastanjes
  • anabel
  • chrysanten
  • hortensia
  • hebe
  • sedum
  • draad en sateprikkers





Tevens heb ik voor op de salontafel een dienblad gemaakt met kleine vaasjes erop, kaarsjes erbij, kastanjes, lampionen enz. Ziet er schattig uit, vooral als 's avonds de kaarsjes branden. Hier heb ik de volgende spullen voor gebruikt:
  • dienblad (action)
  • kaarsen in verschillende kleuren
  • hortensia
  • anabel
  • sedum
  • vaasjes
  • kastanjes
  • lampionen
 
Veel plezier met het maken er van, ik geniet alvast.
Veel liefs Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten