maandag 10 september 2012

herfst op een graftakhouder



Hallo allemaal,

het was me toch weer een paar dagen mooi weer, ben ik weer aan het knutselen geslagen. Heb een graftakhouder opgemaakt voor op de site table die mijn vader gemaakt heeft. Als jullie deze ook willen maken heb je de volgende spullen nodig:
  • graftakhouder middel
  • klimopranken
  • hortensia
  • sedum
  • lampionnen
  • ook kun je natuurlijk nog andere materialen gebruiken zoals pompoenen, pachysandra, wilde wingerd ranken enz.
Ook bij mij aan de deur kon een opknapbeurt gebruiken, dus de krans maar even onderhanden genomen, met hortensia, klimop, viltdieren, viltlint en lampionen. Ziet er ook leuk uit al zeg ik het zelf.



Moeders krans kon natuurlijk ook niet uitblijven dus die ook maar even opgepimpt, met dezelfde spullen alleen bij haar nog witte takken toegevoegd.



 
 
Nog een prettige week en hopelijk houd het weer nog even zo aan.
 
Veel liefs Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten