donderdag 11 oktober 2012

Nepbloemen

Nepbloemen wat kunnen ze mooi zijn
 
 
 
 
Een tijdje geleden kwam ik deze nepbloemen tegen en was meteen verliefd, normaal houd ik hier niet zo van, maar omdat je er tijdloos mee kunt combineren heb ik ze me toch meegenomen. HIer laat ik jullie alvast wat foto's zien wat ik ermee gedaan heb. Tevens ben ik aan het denken dat ze ook mooi met kerst zullen zijn, maar zover is het nog niet. Dat zien jullie de volgende keer wel. De materialen die ik gebruikt heb zijn het zelfde alleen een andere ondergrond heb ik gepakt. Het kunststuk zit er overal los op dus is overal ook neer te leggen en te gebruiken. Altijd makkelijk bij mij als ik weer eens de boel omgooi.
 
 
Benodigdheden:
  • takken
  • nepbloemen
  • strelitziablad
  • horentjes
  • lijmpistool
  • wool
  • mosbolletjes
  • lint in verschillende kleuren en vormen
  • vilt
  • palmblad
  • vaas
  • frame
  • krans


Geen opmerkingen:

Een reactie posten