zondag 14 oktober 2012

bloemen op frame

 
 
 
 
 
 
Oeps foutje
 
 
Volgens mij is er vorige week een foutje gebeurd, dus zet ik nu maar even het stuk op het frame erbij. Was niet de bedoeling, hihihi ;).
 
De benodigdheden zijn;
  • frame*
  • breed vilt*
  • stokken*
  • strelitziablad*
  • nepbloemen*
  • horentjes*
  • lint en vilt in verschillende kleuren*
  • mosbolletjes*
Spullen met * kunnen bij mij besteld worden, en moeten ten alle tijden afgenomen worden. Bel of mail even als je iets nodig hebt.
 


Staat bij mij heel leuk voor het raam, als je wilt rij langs en kijk er maar eens naar. Ziet niet slecht uit al zeg ik het zelf. Je zou zoiets ook leuk met 1 bloem kunnen maken en als cadeau weg geven. Je kunt namelijk hier zoveel variaties meedoen dat het eigenlijk bij iedereen kan staan. Zeg nou zelf vind je het geen plaatje?

Nog een fijne zondag
en tot gauw
 
Veel liefs Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten