maandag 7 oktober 2013

herfstkrans

Mooie herfstkrans

 

 

Hier komt nog de krans die ik jullie beloofd had, eindelijk is het me dan toch gelukt.

We hadden onze plataanbomen gesnoeid, en dacht toen dat ik hier een krans mee kon wikkelen, maar man lief was zo lief en heeft toen alle bladeren opgeruimd. Dus ben ik op zoek gegaan naar een alternatief.

 

Hier kort in de buurt is een muur bekleed met de wilde wingerd, zo mooi en die kleuren gewoon prachtig, dus niet lang nadenken en heb ik deze bladeren gepakt.

 
 

 

Met de kids nog kastanjes en mos gezocht, dit allemaal verwerkt op een strokrans. Zoals je ziet kun je een leuk herfststuk aan de muur hangen zonder dat het veel kost. Prachtig toch deze mooie herfstkleuren.

 

Geniet nog van het mooie weer

en de prachtige herfstkleuren.

 

Veel liefs Marion.



 



1 opmerking:

  1. Och wat heb je hem mooi gemaakt (jaloers) . Kan me voorstellen dat je daar trots op bent.
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen