zaterdag 26 oktober 2013

Allerheiligen

                                                                                      collage allerheiligen

 

Binnenkort is weer Allerheiligen en doen we onze dierbare lekker verwennen met iets moois. Nadat mijn oma( nu bijna 2 jaar geleden) geleden is gestorven, heb ik het een plaatsje kunnen geven. Van haar heb ik dan ook een geweldig mooie buffetkast mogen erven. Hij was eerst donker bruin. Heb hem samen met mijn dochter geschuurd, in de grondverf gezet en toen de goede verf eroverheen gedaan. Ik moet zeggen het ziet er geweldig uit. Nu kan ik ook hier iets moois voor haar neerzetten en is ze toch altijd bij ons. Jammer staat er nu de zon nog vol op in de veranda, dus heb ik het even binnengezet, anders zijn de bloemen zo snel weg. Als dadelijk het zonnetje minder word zet ik het op het kastje van oma.

 

Oma, dankjewel voor alles,

we zullen altijd aan je denken.

 

Liefs Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten