zaterdag 26 oktober 2013

Etagère gemaakt

 

                                                                                       actionspullen b

 

 

Laatst vertelde me iemand dat ik eens moest kijken op welke.nl, dit moest een hele leuke site zijn. En ja hoor klopt helemaal als je van knutselen houd. Hier zag ik dan ook een leuk  idee van een etagère. Ben eens in de winkels gaan kijken, maar die waren niet te betalen, wat ik dan mooi vond. Dan loop je thuis te denken over hoe je dit kunt oplossen. Plots loop je dan tegen een leeg dienblad aan en denkt het kan ook anders. Dus naar de A.ction gegaan en daar drie verschillende maten dienbladen, 2 kandelaars, en alles lijm gehaald. Etiketten ervan af, een beetje schuren, meten en plakken. Laten drogen en dan naar harte lust decoreren met allemaal spulletjes van je raad het al A……

 

Hopelijk heb ik jullie niet ook aangestoken met dit idee, maar je zou het ook met natuurlijk 2 dienbladen en 1 kandelaar kunnen doen, is ook heel leuk.

 

Laat maar eens horen wat jullie

voor ideetjes hebben gekregen hierdoor.

 

 

Fijne zondag en geniet nog even van het mooie weer.

Liefs Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten