maandag 17 februari 2014

Februari

Dienblad met windlicht

Na lange tijd toch nog even tijd gevonden om een berichtje te plaatsen. Op het moment was het hier erg druk, na drukte ziekenboeg. Nu gaat alles weer zijn gangetje en kunnen we weer van de bloemetjes genieten en wat hadden ze een mooie keus bij onze bloemist in het dorp. Was meteen weg van de kleuren en paste ideaal bij mijn idee om er eens een sjaal in te verwerken. Bij bloem & Huis kreeg ik nog een goed advies ook nog en ook altijd gezellig om er zoeens heen te gaan. Kun je altijd leuke ideeën op doen. Maar goed nu denk je natuurlijk wat heb je dan gemaakt?                  

 

                                                dienblad b

 

Hier voor heb je nodig:

  • sjaal, dienblad, windlicht en kaars v.d. action
  • 2 soorten rozen
  • trosroosjes
  • moby Dick
  • gerbera’s
  • santini’s
  • appelblad
  • eucalyptus
  • limonium
  • oase
  • plastic voor onder de oase

 

Ook heb ik nog met de bloemen die ik over had nog een vaas hoog opgevuld, en er nog tillandsia omheen gewikkeld.

 

                                                                       vaas b

Wat zag het er allemaal mooi uit, allemaal met die lekkere frisse kleuren.

 

Ik hoop dat jullie hier net zo van kunnen genieten als ik.

Prettige maandag

 

Liefs Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten